Page 3 - KEYLINKS_AFR
P. 3
tels tot leessukses
e KABV Grondslag- en Intermediêre Fase
Aktiwiteite
Aktiwiteite vir pare
• elke titel sluit ‘n gepaarde aktiwiteit in om mon- delinge taal te oefen en begrip te versterk
Selfstandige Aktiwiteite
• elke titel sluit ‘n selfstandige aktiwiteit in wat leerders aanmoedig om hulle kritiese denkvaar- dighede te ontwikkel en hul horisonne te verbreed
Begeleide Lees
• Gelaagde verhalende en nieverhalende literatuur
• Gestapelde vaardighede, strategieë en prosesse
• Geleenthede vir eksplisiete onderrig deur middel van voorstelle vir praat, luister, lees en skryf
Woordelys
• elke titel sluit ‘n woordelys van nuwe woorde in om leerders se woordeskat uit te brei
e
R
s
a
P
P
e
k
l
D
deelde Lees 1
se Nes
Ontwikkel deur Jill Eggleton Illustrasies deur Richard Hoit
2014/10/16
12:25 PM
Pa se Plek Covers.indd 1
2015/02/12
12:08 PM
Persoonlike verhaal
Ontwikkel deur Jill Eggleton Illustrasies deur Raymond McGrath
O
O
S
O
E
W
K
s
p
e
o
L
Inligtingsverslag
die See Ontwikkel deur Jill Eggleton
Die Roepstem van die See_cvr.indd 1
2015/06/30
10:35 AM
L
r
e
t
e
i
m
v
a
n
D
L
y
e
n
i
K
k
s
e
b
b
y
y
o
B
a
j
a
n
e
e
n
n
i
i
k
k
K
K
s
s
Onderwyser se Gereedskapskissie
BeskikBaar aaNLYN
vir huidige en nuwe key Links kliënte
3 Gereedskapskissies vir Onderwysers vir die grondslagfase sluit
idees oor klaskamerorganisasie en ook onafhanklike leersentrumidees in
Van toe af, wanneer ons by Pa se huis kuier, is ons altyd in die kombuis. Hy is altyd besig om ’n nuwe resep te probeer.
VOORAFLEES/ LEES
Wat dink jy gebeur nou hier? Lees self die bladsye. Is daar enige woorde waarvan jy nie die betekenis of uitspraak ken nie?
Verduidelik – beroemd en B.B.P.
Waarvoor staan B.B.P.?
Wie ken jy wat ’n B.B.P. is? Hoe word baie belangrike persone behandel? Wie dink jy kan die B.B.P. wees wat na Pa se huis toe kom?
Hoe weet jy dat Pa dit regitg nou geniet om kos te maak? Vind die woorde wat dit vir jou wys.
Hoe dink jy voel die kinders? Wat laat jou so dink? Lees die woorde wat vir jou ’n leidraad gee.
Gaan voort met die VOORAFLEES/LEES voorstelle tot op bladsy 17. LEES-
OORSIG
Afkorting
Ban.Bd.Pe.risaf’knoarftkinogrstinkge.nWjya?tter
Blaai na die SKRYF-OORSIG op bladsy 3.
14
Pa se Plek Contents.indd
14
2015/02/12
12:10 PM
Pa se Plek Contents.indd
15
2015/02/12
15
12:10 PM
TUIS OP DIE SEE
Die seemense is op die see gebore en dit is ook waar hulle die grootste deel van hulle lewens deurbring. Hulle ken die see en die seelewe. Hulle het geleer om die wind en die branders te lees en hulle weet hoe om hulleself te beskerm.
Oor jare heen is baie stories en legendes van die see al vertel. Die seemense ken dié stories goed.
Die seemense lewe soos nomade. Hulle woon nie die heeltyd op dieselfde plek nie.
Hierdie mense jag visse vanuit ’n uitgekerfde kano.
VOORAFLEES/
LEES
Wat dink jy wys die foto
vir jou? Het jy al ooit gaan visvang? Waarmee het jy probeer visvang? LTueeisodpiedoiepsekeri?f. Wat beteken Lees self die bladsy en die byskrif. Is daar enige woorde waarvan jy nie die betekenis of uitspraak ken nie? Verduidelik – legendes
Wat dink jy beteken Hulle het geleer om die wind en die branders te lees?
Waarom dink jy is hierdie vairahrduilgleh?ede belangrik
Watter legendes ken jy? Waarom dink jy ken die seemense legendes van die see?
GVaOaOnRvAooFrLtEmESe/t LdEieES voorstelle tot op bladsy 17. Inligtings-
veFresitleag SKRYF-
OORSIG GERSEKERDYSFK-AP Inligtingsverslae
moet feite insluit.
Soek twee belangrike feite op die bladsy.
Blaai na die SKRYF-OORSIG op bladsy 17.
45
Die Roepstem van die See_txt.indd 4 2015/06/29 8:34 PM
Die Roepstem van die See_txt.indd 5 2015/06/29 8:34 PM
Gedeelde Lees
Modelleer taal-, letterkunde- en geletterdheidsvaardighede en -strategieë spesifiek en in konteks.
• 24 boeke
• 4 'ouderdomstoepaslike' vlakke
Eendag sê Pa, ”Ons kry ’n B.B.P. vir ete.“ Ons vra hom toe wat ’n B.B.P. is, maar hy sê net, ”Wag en sien.“
Ek dink dit moet iemand beroemd wees, daarom trek ek my mooiste klere aan.
3